Hanya Dalam Beberapa Menit Saja, Membersihkan Wajah Dengan Air Beras " Kulit Jadi Kencang, Keriput Dan flek Hitam diwajah Hilang Selama-Lamanya.. Berikut Penjelasannya.


Beras boleh digunakan untuk rawatan kulit. Adakah anda tahu rahsia kecantikan beberapa super jenis? Ya, mereka membersihkan kulit muka dengan air beras sekurang-kurangnya 1 minggu sekali. Oleh kerana itu, mari kita bahas bagaimana beras boleh berguna untuk muka.

Air beras boleh buat kulit cerah dan mengelak jerawat, lubang sisa jerawat, muka terkelupas, serta masalah muka khusus yang lain, terlepas dari jenis kulit kita, jadi kita boleh mencubanya. Masa yang diperlukan untuk membersihkan muka dengan air beras cuma memerlukan beberapa minit sahaja.

Beberapa penyelidik kecantikan menyampaikan apabila waktu kita rajin dengan teratur membersihkan muka dengan air beras, jadi melalui cara beransur-ansur kulit akan kelihatan sihat sempurna serta bersinar. Ker! Put dan flek di muka juga melalui cara beransur-ansur bakal berkurang, bahkan juga hilang.

Manfaat lain dari air beras iaitu boleh buat kulit kencang dan kurangkan pori-pori di muka. Telah kita ketahui apabila beras kaya mineral, vitamin, dan anti-oksidan, sehingga kulit akan jadi fresh serta sihat.
Gunakalah air beras 1 minggu sekali untuk bersihkan muka anda. Adakah anda bertanya-tanya, bagaimana sih langkah membersihkan muka dengan air beras ??, Nah ikutilah beberapa langkah di bawah ini.

Langkah Pembersihan Muka Dengan Air Beras

langkah 1
Pertama, lengkapkan cawan dengan beras. Nah, langkah pertama ini iaitu membersihkan beras sehingga debu dan kotoran di dalamnya hilang. Sesudah membersihkan beras, buanglah air yang ada di dalam cawan beras itu.

langkah 2
Tambah air fresh lagi pada cawan yang di isi beras tadi, lalu aduk-aduk dengan tangan anda. Nah, sesudah selesai, biarkanlah beras itu terendam dengan air itu sekitaran 30 minit, sampai nutrisi dari beras masuk ke air.

langkah 3
Pada masa ini, berikanlah atau oleskan air beras itu di muka anda. Pijat lembut muka anda dengan jari-jari. Lakukan sistem ini selama 6 minit.

langkah 4
Sesudah lakukan langkah 3, bersihkan muka anda dengan air bersih untuk menyelesaikan sistem. Manfaatkanlah tuala kering khas muka dengan lembut sambil menepuk-nepuk kulit muka. Nah, selepas langkah ke 4 ini, kulit muka anda bakal nampak fresh dan bersih.

langkah 5
Air beras boleh juga buat rambut lebih berkilat. Jika anda mempunyai kulit kepala s3ns! Tif, bila mahu memakai air beras pada rambut sebaiknya tanyakan lebih dulu dengan doktor.


Selepas siap cuci beras simpanlah Air cucian tersebut dalam mana-mana bekas yang sesuai agar dapat memudahkan kita untuk mencuci muka kita dengan air cucian tersebut bila perlu.

0 Response to "Hanya Dalam Beberapa Menit Saja, Membersihkan Wajah Dengan Air Beras " Kulit Jadi Kencang, Keriput Dan flek Hitam diwajah Hilang Selama-Lamanya.. Berikut Penjelasannya."

Post a Comment